شهر خشت

شهر خشت

خشت شهر خرما
شهر خشت

شهر خشت

خشت شهر خرما

نزاع خونین در شهر خشت

بوشهرنیوز: هنوز یک هفته از کشته شدن دو جوان در منطقه سیف آباد شهرستان کازرون نگذشته بود که خبر کشته شدن 3 نفر دیگه در منطقه خشت همین شهرستان همه را در بهت عمیقی فرو برده است.
به گزارش "بوشهرنیوز" به نقل از کازرون نما، ماجرا به حدود 4 سال پیش باز می گردد. جوان 14 ساله ای مرتکب قتل نفس می شود و پس از طی مراحل قانونی در دادگاه بدوی و تایید حکم در دیوان عالی کشور جوان قاتل به قصاص محکوم می شود. از آنجا که مجرم به سن قانونی نرسیده بود، پس از 4 سال هفته گذشته مجرم که اکنون به سن قانونی رسیده بود به دار مجازات آویخته شد.

گفته می شود در روز خاکسپاری یکی از بستگان جوان قاتل که از دست دادن این جوان را نمی توانست تحمل کند با خود عهد می بندد دو تن از خانواده مقتول را به تلافی اجرای این حکم بکشد! متاسفانه فردای آن روز دو جسد پیدا می شود که به شدیدترین وضع به قتل رسیده بودند. درست درهنگامی که نظرها و نگاه ها به مظنون این قضیه متمایل می شود خبر می رسد 3 نفر دیگر ناپدید شده اند که تاکنون هیچ خبری از آنها در دست نیست. تعقیب و گریز نیروی انتظامی همچنان ادامه دارد و مظنون اصلی متواری است.

اما این بار نگاه ها از منطقه سیف آباد در شرق شهرستان کازرون به منطقه خشت درغرب متوجه شده است. منطقه خشت که شوربختانه اخیراً شاهد درگیری های خونین بسیاری بوده است با کشته شدن 3 نفر باردیگر در صدر اخبار جنایی قرار گرفت. درگیری و خونریزی که در اغلب موارد مربوط به بهانه های ساده و واهی بوده، اینبار نیز با یک بگومگوی پیش پا افتاده و تکراری در پمپ بنزین این شهر آغاز می شود. درگیری که از یک سیلی شروع می شود به رگبار بستن همزمان 3 نفر ختم شده و ضارب نیز متواری می شود.

یک سوی این منازعه که اولین سیلی را می زند به طرف محل کار خود می رود غافل از اینکه خانواده طرف دیگر به صورت مسلح با مضروب ساختن نگهبان وارد کارگاه شده و قصد حمله را داشته اند که قاتل با پیش دستی و آگاهی از ناراحتی شدید طرف مقابل اقدام به شلیک گلوله به سوی مهاجمین می کند. مقتولین که همگی از خانواده "ر" بوده اند در دم کشته شده و قاتل"ی" به همراه خانواده و از ترس انتقام متواری شده اند  .

پس از این حادثه افرادی از خانواده مقتولین به قصد اقدامه تلافی جویانه به خانه قاتل می روند و  زمانی که باخانه خالی مواجه می شوند با به آتش کشیدن خانه و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه ماشین سنگین خشم خود را نشان می دهند. لازم به ذکر است شماری از بستگاه قاتلین و مقتولین از بیم جان خود شهر را ترک کرده اند.

این در حالی  است که امروز صبح (یکشنبه) خانواده مقتول باز هم اقدام به آتش زدن بقایایی خانه قاتل کرده و تصمیم به آتش زدن شرکت قاتل را داشتند که با وساطت مردم و بخاطر شرکای شرکت  از این اقدام صرف نظر شده است.

همانگونه که در گزارش نیز یادآوری شد این نخستین حادثه تلخ و خونین این شهرستان نیست. قتل های زنجیره ای نام کازرون را حدود 3 سال پیش بر سر زبانها انداخت. در حالی که از آویخته شدن جانی این قتل های سریالی به دار مکافات به دست قانون و عدالت سالها می گذرد، اما ادامه این روند جنایی زنگ خطر اجتماعی را در کازرون به صدا در آورده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
قدخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
جالبه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.